Fajne kalendarze jako reklama

Nie ma prawdopodobnie zwyczajniejszego, lepszego, tańszego i bardziej uniwersalnego gadżetu reklamowego, jak kalendarz. Oczywiście nie chodzi tutaj o te niezbyt duże kalendarzyki kieszonkowe lub do portfela, wyłącznie o prawdziwe duże kalendarze reklamowe, które można powiesić na ścianie, kalendarze w formie zeszytów na całe 356 dni w roku lub kalendarze do postawienia na biurku. Takie kalendarze są droższe, większe, niemniej jednak równocześnie jest to rozwiązanie bardzo uniwersalne.




Każdy z nas stosuje wszakże kalendarza w takiej, czy innej formie, więc nie będzie osoby, dla której ten prezent byłby nietrafiony. Niejednokrotnie firmy zamawiają setki, a wręcz tysiące takich kalendarz i wręczają je każdemu klientowi, który w czasie przedświątecznym lub noworocznym zrobi zakupy na przykład za określoną kwotę. Takie kalendarze można również wręczać do każdego zakupu albo przykładowo można je dodawać do zakupów zrobionych przez internet lub podarować na przykład kontrahentom, którzy odwiedzają nas w celu podjęcia współpracy, a my chciałbym w jakiś sposób ich do siebie przekonać i z nimi negocjować. Kalendarze trójdzielne w takiej okoliczności są bardzo fajnym rozstrzygnięciem, po to są spore kalendarze, które można powiesić w miejscu reprezentacyjnym na ścianie i tym samym możliwe będzie przez cały czas zerkanie na nazwę i logo firmy, która nam taki kalendarz podarowała. O ile firma myśli rozsądnie, to prędzej czy później zainwestuje w kalendarze trójdzielne lub inne i przekona się, że takie gadżety naprawdę świetnie sprawdzają się w reklamy firmy. Nie ulega wątpliwości, że to dobry pomysł.
Warto zobaczyć: http://www.kalendarze-trojdzielne.eveo.eu