Wybierz zapach do biura lub domu

O tym, że w sklepach z kadzidełkami pachnie ładnie, nie należy nikogo przekonywać. To niejako efekt nagromadzenia konkretnego rodzaju produktów. Niemniej jednak w zasadzie właściwie każdy sklep posiada swój specyficzny zapach. Zapach, jaki panuje w danym sklepowym pomieszczeniu nie jest przypadkiem. Nie bez przyczyny w sklepach, dużych marketach pachnie świeżym chlebem albo wędlinami. To chwyt marketingowy, tak zwany aromaraketing. Dzięki niemu oddziałuje się na podświadomość kupujących. To bardzo skuteczne narzędzie manipulacyjne. Wykorzystują je między innymi właściciele dużych powierzchni handlowych.

Zapach ten, to nie rezultat tego, że rzeczywiście sprzedaje się w nich super świeże pieczywo. Aromat chleba rozpyla się po sklepie, tak jak rozpyla się zapach do domu. Tak jak my rozpylamy w domu odświeżacz powietrza, ażeby ładnie pachniało, tak właściciele sklepów rozpylają właściwe zapachy, żeby nakłonić klienta do większych zakupów. Czy ich potrzebuje, czy nie. To bardzo skuteczna manipulacja. Nie dziwi zatem fakt, iż wchodząc do sklepu po zapach do biura, wychodzimy z torbą pełną towarów spożywczych i chemicznych. Aromamarketing de fakto funkcjonuje. Jest dosłownie priorytetowo skuteczny. Ludzie, którzy przychodzą do sklepu, w którym ładnie i domowo pachnie, spędzają w nim zdecydowanie więcej czasu. Wodzeni za nos, kupują, a sklep zarabia. W celach podniesienia sprzedaży robi się de facto wiele. Mało kto posiada świadomość tego, że nawet przy użyciu odpowiednich zapachów, manipuluje się klientem. Nie bez przyczyny w pomieszczeniach handlowych sympatycznie pachnie. Pachnie, bo dzięki temu więcej kupujemy.

Sprawdź tutaj: zapach do firmy.